a GRAND FLY Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 

Általános Szerződési Feltételei

(a továbbiakban: ÁSZF)

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
  • A jelen Általános Szerződési Feltételek a GRAND FLY Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaságáltal kínált sportszolgáltatások online megvásárlásával és az így megvásárolt bérletek felhasználásával kapcsolatos szerződési feltételeket, továbbá a Szolgáltató és a Felhasználó jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
  • A Szolgáltató a Felhasználó számára a vásárlást, illetőleg a Szerződés megkötését megelőzően megismerhetővé teszi a Szolgáltató általános szerződési feltételeit (ÁSZF-jét), amelyet a Felhasználó az ÁSZF elfogadására vonatkozó checkbox bepipálásával elfogad és magára nézve kötelezőnek ismer el.
  • A Felek közötti Szerződés elektronikus úton magyar nyelven jön létre és nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A Szolgáltató az elektronikus szerződéseket nem iktatja. A Felhasználó a Motibro fiókjában – annak törléséig – megtekintheti a korábbi vásárlásaival kapcsolatos adatokat. A Felhasználó a fiókjának törlését a Profil menüpontban a „Fiók törlése” feliratra kattintva maga is elvégezheti vagy a fiók törlését a 2. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül a Szolgáltótól is kérheti.
  • A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem vetette alá magát.
  1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Cégnév: GRAND FLY Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 

Székhelye/postacíme: 4024 Debrecen, Vár utca 10.

Nyilvántartási száma: Cg. 09-09-036361

Adószáma: 32643158-2-09

E-mail címe: info@studiogrand.hu

Telefonszáma: +36303186627

Honlap elérhetősége:  www.studiogrand.hu

Bankszámlaszáma: 10403428-50527165-89691004

a továbbiakban: Szolgáltató

  1. A TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI

 

  • A Társaság weboldalának tárhelyszolgáltatója:

Név: Tárhely.Eu Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241. ajtó

E-mail elérhetőség:  support@tarhely.eu

Weboldal: www.tarhely.eu  

  • A Társaság online foglalási és értékesítési rendszerének tárhely-szolgáltatója:

Név: MotiBro Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 4482 Kótaj, Kert utca 1.

E-mail elérhetőség:  support@motibro.com

Weboldal: https://get.motibro.com/

  1. FOGALMAK

 

A jelen ÁSZF alkalmazásában irányadó főbb fogalmak a következők:

Honlap: a Szolgáltató tulajdonában és üzemeltetésében álló www.studiogrand.hu weboldal, valamint annak aloldalai.

Pilates Stúdió: a Szolgáltató által a 4026 Debrecen, Kálvin tér 3/b. szám alatt működtetett Studio Grand Reformer Pilates elnevezésű pilates stúdió.

Szolgáltatás: a Szolgáltató által nyújtott sportszolgáltatás, illetve az annak igénybevételére jogosító bérletek.

Felhasználó: az a személy, aki a Szolgáltatás online megvásárlása tárgyában elektronikus szerződést köt a Szolgáltatóval.

 

Felek: a Felhasználó és a Szolgáltató együttesen.

 

Személy: természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli szervezet.

 

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

 

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.

 

Fogyasztói szerződés: az a Szerződés, amely esetében a Felhasználó Fogyasztónak minősül.

 

Fogyasztói jogvita: a Szolgáltató és a Fogyasztónak minősülő Felhasználó között a Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy.

 

Szerződés: a Szolgáltatás megvásárlása tárgyában a Felek között létrejött elektronikus szerződés, amely a Szolgáltató általános szerződési feltételeiből (ÁSZF-jéből), valamint a Felhasználó egyedi vásárlásaiból áll.

Házirend: a Pilates Stúdió területén irányadó, Szolgáltató által meghatározott öltözködési, viselkedési, állatbehozatali és higiéniai szabályok, amelyek betartása a Felhasználó számára kötelező. A Házirendet a Szolgáltató a Honlapján, valamint a Pilates Stúdió területén közzéteszi. A Házirend szabályait a Szolalgató jogosult bármikor egyoldalúan módosítani.

  1. A SZOLGÁLTATÓ ÁLTAL KÍNÁLT SZOLGÁLTATÁSOK és AZOK IGÉNYBEVÉTELE

 

  • Az igénybe vehető Szolgáltatások körét a Szolgáltató a Honlapján közzéteszi.
  • A Szolgáltatás online megvásárlásához a Felhasználó részéről a 6.1. alpontban írtak szerint előzetes regisztráció szükséges a Szolgáltató által működtetett Motibro online foglalási és értékesítési rendszerben.
  • A Szolgáltatások a Szolgáltató Motibro online foglalási és értékesítési rendszerében feltüntetett árak (ellenérték) megfizetése ellenében vehetők igénybe.
  • A Szolgáltatásokat a Felhasználó a Pilates Stúdióban személyesen, a Szolgáltató által visszaigazolt foglalásában szereplő időpontban veheti igénybe.
  • A Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatások kizárólag saját felelősségre, az igénybevételre egészségügyileg alkalmas személyek által vehetők igénybe. Amennyiben a Felhasználónak bármilyen egészségügyi problémája vagy korlátozása van, úgy az online foglalást, illetőleg vásárlást megelőzően a Felhasználó köteles konzultálni az orvosával a Szolgáltatás igénybevételére való egészségügyi alkalmasságáról.
  • A Felhasználó a Szolgáltatás igénybevétele során a köteles a Szolgáltató hatályos Házirendjében foglalt szabályokat betartani. A Felhasználó részéről a Házirendben foglalt szabályok megsértése szerződésszegésnek minősül.
  • A Felhasználó köteles a Pilates Stúdió berendezéseit és felszereléseit rendeltetésszerűen használni és tartózkodni bárminemű károkozástól.

 

  1. Az online VÁSÁRLÁS MENETE, a SZERZŐDÉS létrejötte

 

  • A Szolgáltatásra vonatkozó online bérlet vásárláshoz a Felhasználó részéről előzetes regisztráció szükséges a Szolgáltató Motibro foglalási és értékesítési rendszerében a motibro.com weboldalon.

 

  • A Felhasználó számára a felhasználói fiókjába történő bejelentkezését követően a Bérleteim” menüpontban elérhetővé válnak azok a Szolgáltatások, amelyekre bérlet vásárolható, továbbá a Felhasználó ebben a menüpontban megtekintheti az aktuális, valamint korábbi bérlet vásárlásait is.
  • A megvásárolható bérlettípusok mellett a Szolgáltató feltünteti azok bruttó vételárát, felhasználhatósági/érvényességi idejét, valamint a felhasználható alkalmak számát (hány alkalmas bérlet).
  • A megvásárolni kívánt bérletet a Felhasználó a „Kosárhoz ad” gombra kattintással tudja kiválasztani és a virtuális kosarába elhelyezni. A kiválasztott szolgáltatás mellett megjelenő Kuka ikonra kattintással a választott bérlet a vásárlás befejezéséig bármikor törölhető, valamint a + és – jelekre történő kattintással a vásárlás mennyisége módosítható.
  • Amennyiben a Felhasználó nem kíván további bérletet elhelyezni a Kosarában, úgy a „Kosár megtekintése” feliratra kattintással ellenőrizheti a virtuális Kosara tartalmát, vagyis a kiválasztott Szolgáltatást, annak mennyiségét és vételárát. A Kosár tartalmát a Felhasználó a Szolgáltatás mennyisége melletti „Kuka” ikonra kattintva bármikor törölheti.
  • A virtuális Kosárra történő kattintást követően a Felhasználó számára megjelenik a vásárlási összesítő, ahol megtekintheti az általa kiválasztott bérlet típust, annak mennyiségét és bruttó árát. Amennyiben a Felhasználó a vásárlási összesítő adatait rendben találta, úgy a vásárlás befejezését megelőzően meg kell adnia a felületen a számlázási adatait.
  • A számlázási adatok megadását követően a Felhasználónak az online vásárlási tranzakció (fizetés) megindítását megelőzően – a megfelelő checkboxok bepipálásával – el kell fogadnia a Szolgáltató Általános Szerződési feltételeit, továbbá nyilatkoznia szükséges a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatójának a megismeréséről.
  • A 6.7. alpontban foglalt nyilatkozatok megtételét követően a Felhasználó a bérlet árát online fizetéssel, a bankkártya adatainak megadásával a Barion fizetési felületén keresztül tudja megfizetni.
  • A „Fizetés elküldése” feliratra kattintással a weboldal átirányítja a Felhasználót a Barion online fizetési felületre, ahol a választott bérlet árát a bankkártya adatok megadásával tudja megfizetni.
  • A vásárlás Szolgáltató általi elektronikus visszaigazolásával a Felek között létrejön a Szerződés.
  • A Szolgáltató a vásárlásról, valamint a Szerződés létrejöttéről e-mailben visszaigazolást küld a Felhasználó számára.

 

  • Amennyiben a visszaigazoló e-mail az online fizetést megtörténtét követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a Felhasználó az e-mail elérhetőségére, úgy a Felhasználó mentesül a szerződéses kötelezettségei alól és a Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodása hiányában – visszautalja a Felhasználó által már megfizetett összeget.
  • A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét arra az esetre, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó helytelen e-mail címet adott meg, vagy az e-mail fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  • A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az általa megadott személyes adatai és megtett nyilatkozatai pontosságáért, helyességéért, valamint valóságtartalmáért kizárólagos felelősség a Felhasználót terheli. A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a Felhasználó által megadott adatok hibájáért, helytelenségéért, valamint az előbbiekből adódó hátrányos következményekért. A hibás, hiányos vagy hamis adatok és nyilatkozatok megadásából eredő károkért, költségekért és minden egyéb hátrányos jogkövetkezményekért minden felelősség kizárólag a Felhasználót terheli.
  • A Felhasználó az általa megvásárolt bérletet kizárólag annak érvényességi ideje alatt jogosult felhasználni. A bérlet érvényességi (felhasználhatósági) idején túl a Szolgáltató a bérletet nem fogadja el és a bérlet árának a teljes vagy részleges visszatérítésére a Felhasználó nem jogosult.
  • A megvásárolt bérletet a Felhasználó a bérlet típusának megfelelő Szolgáltatások igénybevételére tudja felhasználni akként, hogy a felhasználói fiókján belül a „Foglalásaim” menüpontban elérhető – megvásárolt bérlet típusnak megfelelő – Szolgáltatásra helyet foglal a Szolgáltatás mellett megjelenő „Bejelentkezés” feliratra kattintással. Egy adott sportórára (alkalomra) való bejelentkezést követően a bérletbe foglalt alkalmak közül egy alkalom automatikusan levonásra (felhasználásra) kerül.
  • A Felhasználó a fiókján belül a „Foglalásaim” menüpont alatt tudja megtekinteni a korábbi és aktuális online foglalásait.
  • A Felhasználó, amennyiben a lefoglalt sportórán nem vesz részt, úgy köteles a foglalását a szolgáltatás kezdő időpontját megelőzően lemondani a „Foglalásaim” menüpontban a lefoglalt szolgáltatás mellett megjelenő „Kijelentkezés” feliratra kattintással. Ennek hiányában a Felhasználó a lefoglalt – és le nem mondott – szolgáltatás árának visszatérítésére nem jogosult és a Szolgáltató az elmulasztott sportóra (alkalom) helyett nem biztosít másik (pótlólagos) alkalmat a Felhasználó számára.
  1. FIZETÉSI ÉS SZÁMLÁZÁSI FELTÉTELEK

 

  • A Szolgáltató az online foglalási és vásárlási rendszerében minden egyes Szolgáltatás esetében feltünteti az adott Szolgáltatás bruttó díját. Ezen felül a Szolgáltatás igénybevételével összefüggésben további költségek megfizetése nem terheli a Felhasználót.
  • A Szolgáltató által feltüntetett árak forintban (HUF) értendők.
  • Amennyiben a Szolgáltató a Szolgáltatás árát nyilvánvalóan hibásan tüntette fel, a már megkötött Szerződések esetében a Szolgáltató felajánlja a Szolgáltatás valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Felhasználóeldöntheti, hogy megvásárolja valós áron a Szolgáltatás vagy az előbbi hiányában a Szolgáltató minden hátrányos jogkövetkezmény elállhat a Szerződéstől.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett szolgáltatási díjnak minősül különösen:

  1. a 0 vagy 1 Ft-os szolgáltatási díj,
  2. kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető díj (pl.: 10.000,-Ft-os vételár esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 5.000,-Ft-ért kínált Szolgáltatás).
  • Az online vásárlások ellenértékének a megfizetésére a Barion online fizetési rendszerén keresztül a bankkártya adatok (számlatulajdonos, bankkártyaszám, érvényességi idő (lejárati dátum) és CVV kód) megadásával van lehetőség. A „Fizetés elküldése” feliratra kattintással a vásárlás összege a megadott bankkártya adatok alapján a kártyához tartozó számláról levonásra kerül.
  • Az online vásárlás során a Felhasználó az alábbi kártyatípusokkal tud fizetni:
  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • Electron
  • Az online fizetéseket a Szolgáltató fizetési partnere biztosítja. A Szolgáltató maga semmilyen kártya adatot nem ment a saját szervereire, továbbá a Szolgáltató nem fér hozzá az online vásárlás során megadott kártyaadatokhoz.
  • A Felhasználó által fizetendő összeg akkor minősül teljesítettnek, amikor azt a Szolgáltató bankszámláján maradéktalanul jóváírják.
  • Szolgáltató az online vásárlásról elektronikus számlát állít ki. A Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához. A Szolgáltató a számláját a Felhasználó e-mail címére elektronikus úton kézbesíti.
  • A Szolgáltató a számláját a Felhasználó fiókadatai között szereplő számlázási adatokkal vagy a vásárlás során a Felhasználó által megadott számlázási adatokkal állítja ki.
  • A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az általa megadott számlázási adatok pontosságáért, helyességéért és valóságtartalmáért a Felhasználót kizárólagos felelősség terheli. A hibás, hiányos vagy hamis adatok és nyilatkozatok megadásából eredő károkért, költségekért és minden egyéb hátrányos jogkövetkezményekért minden felelősséget a Felhasználó köteles viselni.
  • Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  1. A FELHASZNÁLÓ ELÁLLÁSI, illetőleg FELMONDÁSI JOGA

 

  • Kizárólag Fogyasztókat megillető indokolás nélküli elállási és felmondási jog:

Fogyasztói szerződés esetén a Felhasználót megilleti a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerinti elállási, valamint felmondási jog, amely alapján a Felhasználó jogosult a Felek közötti Szerződéstől annak létrejöttétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállni vagy a Szerződést felmondani.

A Felhasználó az elállási, illetőleg felmondási jogát a következők szerint gyakorolhatja:

  • a Szolgáltató e-mail címére megküldött elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával,
  • a jelen ÁSZF 1. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával (annak a Szolgáltató e-mail címére való megküldésével).

 

Jogszerű elállás/felmondás esetén a Szolgáltató a Felhasználó elállási/felmondási nyilatkozatának a hozzá történt megérkezésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a már megfizetett ellenszolgáltatás összegét.

A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-ában írt esetekben nem gyakorolhatja az elállási, illetőleg felmondási jogát, így különösen

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • továbbá a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

 

Amennyiben a Felhasználó jogszerű elállás, illetőleg felmondás nélkül nem veszi igénybe a Szolgáltatást, a Szolgáltatás ellenértékének a visszatérítésére a Felhasználó nem jogosult.

 

  • A Szolgáltató szerződésszegése miatti felmondás (nem csak a Fogyasztókat illeti meg):

 

A Felhasználó jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a Szolgáltató a Felek közötti Szerződés súlyosan vagy ismételten megszegi és szerződésszegését a Felhasználó felhívását követően, az abban biztosított megfelelő póthatáridőn belül sem szünteti meg. Jogszerű felmondás esetén a Szolgáltató a Felhasználó által már teljesített ellenszolgáltatást az utalást indító bankszámlaszámra a felmondás érkezésétől számított 3 (három) munkanapon belül visszatéríti.

  1. A SZOLGÁLTATÓ FELMONDÁSI JOGA

 

  • A Házirendnek a Felhasználó általi ismételt vagy súlyos megszegése esetén, a Szolgáltató a Felhasználó magatartására hivatkozással a szolgáltatási Szerződést azonnali hatállyal felmondhatja. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatás nyújtására és – a több alkalmas bérlet kivételével – a Felhasználó nem jogosult a már megfizetett ellenszolgáltatás visszatérítésére. Több alkalmas bérlet esetén a Szolgáltató a bérlet árát a felmondás napját követő hátralévő időre járó alkalmak számával arányosan visszatéríti a Felhasználó számára.
  • A Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a Felhasználó a Felek közötti Szerződés súlyosan vagy ismételten megszegi és a szerződésszegését a Szolgáltató felhívását követően, az abban biztosított megfelelő határidőn belül sem szünteti meg.

Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatás nyújtására és a Felhasználó – a több alkalmas bérlet kivételével – nem jogosult a már megfizetett ellenszolgáltatás visszatérítésére. Több alkalmas bérlet esetén a Szolgáltató a bérlet árát a felmondás napját követő hátralévő időre járó alkalmak számával arányosan visszatéríti a Felhasználó számára.

 

  1. KELLÉKSZAVATOSSÁG

 

  • Kellékszavatosság
  • A Felhasználót a Szolgáltató hibás teljesítése esetén Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a Szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a Szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a Felhasználó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Hibás teljesítés esetén a Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  1. Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  2. Amennyiben a Felhasználó a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a jogosult is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
  • A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
  • A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztói szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A közlés késedelméből eredő kárért a Felhasználó felelős.

  • A Felhasználó a kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított 1 (egy) év alatt évül el. Ettől eltérően Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított 2 (két) év alatt évül el.

 

  1. A SZOLGÁLTATÓ FELELŐSSÉGÉNEK KIZÁRÁSA, KORLÁTOZÁSA
  • A Szolgáltató felelőssége nem áll fenn a teljesítésével összefüggő azon hibákért és károkért, amelyeket működési körén kívül eső elháríthatatlan külső esemény okozott és amely a teljesítéshez szükséges munkavégzést, vagy a technikai eszközök, berendezések rendelkezésre állását akadályozza (pl. háború, árvíz, földrengés, felhőszakadás, áramszünet, az internetet vagy adatátvitelt biztosító szolgáltató működési körében bekövetkezett okokra visszavezethető adatátviteli hiba stb.). Ilyen esetben a Szolgáltató a teljesítést akadályozó körülmény megszűnését követően haladéktalanul teljesíti. A 14 napot meghaladó késedelem esetén annak fennálltáig a Felek bármelyike jogosult a Szerződéstől elállni. Ilyen esetben a Szolgáltató a Felhasználó által már megfizetett összeget az utalást indító bankszámlaszámra vagy ha ez a Szolgáltató előtt nem ismert, a Felhasználó által megjelölt bankszámlaszámra visszatéríti. Ilyen esetben Felek a teljesítés elmaradásával, valamint a Szerződés megszűnésével összefüggésben egymással szemben további igénnyel nem léphetnek fel.
  • A Szolgáltató kifejezetten kizárja felelősségét a következményi (tapadásos) károk tekintetében, vagyis a szerződésszegéssel közvetlenül okozott károk következtében fellépő egyéb veszteségekre és költségekre.
  1. SZERZŐI JOGOK

A Szolgáltató Honlapján megjelenő Tartalom és annak minden része (ideértve az audiovizuális elemeket, továbbá minden oldal forráskódját is) a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezi és szerzői jogai a Szolgáltatót illetik meg, így annak a jelen ÁSZF-ben foglaltakon kívül eső bármilyen módon történő felhasználása, különösen másolása, többszörözése, feldolgozása, átdolgozása, adatbázisban történő tárolása, rendszerezése, átcsoportosítása, változatlan, vagy bármilyen módosítással, átszerkesztéssel történő közzététele, terjesztése, nyilvánossághoz közvetítése és kereskedelmi forgalomba hozatala kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével történhet.

 

  1. PANASZKEZELÉS, VITARENDEZÉS
  • Panasz benyújtása a Szolgáltatóhoz, a panaszügyintézés menete
  • A Felhasználó a Szolgáltató magatartására (tevékenységére vagy mulasztására) vonatkozó panaszát a Szolgálató 2. pontban meghatározott e-mailes vagy postai elérhetőségein keresztül, továbbá a Szolgáltató helyszínen lévő munkatársánál szóban tudja bejelenteni.
  • A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a panaszosnak átadni, b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb a 13.1.3. alpontban foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
  • A panaszt a Szolgáltató a beérkezésétől számított 30 (harminc) napon belül megvizsgálja és arra érdemben válaszol. Amennyiben panaszra a Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban megindokolja.
  • A Szolgáltató a szolgáltatáshoz kapcsolódó korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú panaszának ismételt kivizsgálását, valamint az azonosíthatatlan személy által tett panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.
  • Fogyasztóvédelmi hatósági eljárás (kizárólag Fogyasztók esetén)

Fogyasztói szerződés esetén a Felhasználó a szolgáltatásnyújtással, valamint a panaszkezeléssel kapcsolatos vita tárgyában a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében Fogyasztóvédelmi hatóságként a Kormány a fővárosi és megyei kormányhivatalokat (a továbbiakban: kormányhivatal) jelöli ki.

A Kormányhivatalok fogyasztóvédelmi szervezeti egységeinek elérhetőségei, valamint a fogyasztóvédelmi hatósági eljárásról bővebb tájékoztatás elérhető a Kormányhivatalok | Kormányhivatalok (kormanyhivatalok.hu)  weboldalon.

  • Békéltető testületi eljárás (kizárólag Fogyasztók esetén)

Fogyasztói Szerződés esetén a Szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyével a Fogyasztó a magyarországi lakóhelye vagy a tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulhat. A békéltető testület a vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett szakmailag független testület.

A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a Fogyasztó kérelmére indul.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése
A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Az eljárás során a tanács elnöke egyezséget kísérel meg létrehozni a felek között.
Ha a békéltető testületi eljárásban a felek között egyezség jön létre és az egyezség megfelel a jogszabályoknak, a tanács azt határozattal jóváhagyja, ellenkező esetben, illetve egyezség hiányában az eljárást folytatja és az ügy érdemében dönt.
Ennek során

  1. kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha
  2. aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a Fogyasztóvédelmi törvény (1997. évi CLV. törvény) 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
  3. ab)  a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy
  1. b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.

A tanács a fogyasztó kérelmének elutasításáról dönt, ha a meghallgatást követően a kérelmet megalapozatlannak találja.

Az eljárás költségét kötelezést tartalmazó határozat esetén az a vállalkozás viseli, amelynek terhére a tanács az ügyet eldöntötte. A fogyasztó kérelmének elutasítása esetén a felek viselik a saját költségüket.

A tanács kötelezést tartalmazó határozata, illetve ajánlása ellen fellebbezésnek nincs helye, annak hatályon kívül helyezése kérhető a bíróságtól a jogszabályban meghatározott esetekben.

A békéltető testület az illetékességi területén található megyei jogú városokban a fogyasztó erre irányuló kérelme esetén szükség szerint heti egy alkalommal személyes meghallgatást biztosít a fogyasztók részére.

A békéltető testületek működéséről és eljárásáról bővebb tájékoztatás érhető el a https://bekeltetes.hu/tartalom/21/menu/8weboldalon vagy a békéltető testülettől annak elérhetőségein is kérhető. A békéltető testület bárki kérésére köteles haladéktalanul, írásban vagy más megfelelő formában tájékoztatást adni a hatásköréről, illetékességéről, eljárásának szabályairól és költségeiről, a kötelezést tartalmazó határozat, illetve az ajánlás hozatalának feltételeiről, a határozatok kikényszerítésének módjáról, az ajánlás és a kötelezést tartalmazó határozat hatályon kívül helyezésének feltételeiről, és arról, hogy a békéltető testület eljárása nem érinti az igények bírósági úton való érvényesíthetőségét.

A békéltető testületek elérhetőségei:

Békéltető testület neve

Békéltető testület székhelye, címe:

Illetékességi terület

Budapesti Békéltető Testület

Budapest
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131
Honlap: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Budapest

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Pécs
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154;
Honlap: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu

Baranya vármegye

Somogy vármegye

Tolna vármegye

Borsod-Abaúj-Zemplén
Vármegyei Békéltető Testület

Miskolc
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);
501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye

Heves vármegye

Nógrád vármegye

Csongrád-Csanád Vármegyei
Békéltető Testület

Szeged
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@cskik.hu

Békés vármegye

Bács-Kiskun vármegye

Csongrád-Csanád vármegye

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Székesfehérvár
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

Fejér vármegye

Komárom-Esztergom vármegye

Veszprém vármegye

Győr-Moson-Sopron Vármegyei
Békéltető Testület

Győr
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Győr-Moson-Sopron vármegye

Vas vármegye

Zala vármegye

Hajdú-Bihar Vármegyei
Békéltető Testület

Debrecen
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok vármegye,

Hajdú-Bihar vármegye,

Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Budapest
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Pest vármegye

A békéltető testületi tanács határozata, illetve ajánlása nem érinti a Felhasználónak azt a jogát, hogy igényét bírósági eljárás keretében érvényesítse.

  • Gazdasági Versenyhivatal (GVH)

 

A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény alapján a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának megsértése miatt, így különösen a megtévesztő vagy agresszív kereskedelmi gyakorlat alkalmazása esetén, ha a Szolgáltató magatartása a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas, a Felhasználó a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulhat.

Gazdasági Versenyhivatal
Székhelye: 1026 Budapest, Riadó u. 1-3.
Postacíme: 1534 Budapest Pf.: 958

E-mail: ugyfelszolgalat@gvh.hu

Telefonszám: +36 1 472 8900
Weboldal: www.gvh.hu

  • Bírósági eljárás

A Felhasználó jogosult a Szerződésből eredő igényének bíróság előtti érvényesítésére. Fogyasztói jogvita esetén a pert a Felhasználó vevője a választása szerint a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróságon vagy a saját lakóhelye, ennek hiányában tartózkodási helye szerint illetékes bíróságon is megindíthatja.

Az adatkezeléssel kapcsolatos perek elbírálására a törvényszék rendelkezik hatáskörrel. A per – a Felhasználó választása szerint – a Felhasználó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes törvényszék (Debreceni Törvényszék) előtt is megindítható.

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Adatvédelemmel kapcsolatos érdeksérelem esetén a Felhasználó bírósághoz vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat panaszával.

 

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11.

Postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9. 

Telefon: +36 1 391 1400

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Honlap: www.naih.hu

  1. ADATKEZELÉS

 

A Szolgáltatónak a Felhasználó személyes adatai kezelésére vonatkozó adatkezelési tájékoztatója a Szolgáltató Honlapján az Adatkezelési tájékoztató menüpontban és a https://studiogrand.hu/adatkezeles linken érhető el.

 

  1. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
  • A Szolgáltató a szolgáltatással kapcsolatos értesítéseit és jognyilatkozatait elektronikus úton (e-mail útján) küldi meg a Felhasználó részére. Az egymás felé ily módon (elektronikusan) közvetített információk tárolásáról mindkét Fél maga gondoskodik.
  • A Felhasználó a Szolgáltató Honlapját, valamint a regisztrált felhasználói fiókját kizárólag a rendeltetésének megfelelően, valamint a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint használhatja. A Honlap, valamint a Szolgáltató online foglalási és értékesítési rendszerének használata során a Felhasználó köteles tiszteletben tartani a vonatkozó hatályos jogszabályokat és köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely jogellenes, vagy amely mások érdekeit sérti, így különösen amely a Szolgáltató szolgáltatásának nyújtását korlátozza vagy akadályozza, vagy amellyel a Felhasználó szabálysértés vagy bűncselekmény elkövetését valósítja meg.

A Felhasználó köteles tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a Honlap rendeltetésszerű használatát korlátozza vagy akadályozza.

  • A Szolgáltató jogosult a Felhasználó felhasználói fiókhoz való hozzáférését korlátozni, amennyiben a Felhasználó a felhasználói fiókjában végzett tevékenységével veszélyezteti a Szolgáltató online foglalási és értékesítési rendszerének a rendeltetésszerű zavartalan működését és/vagy tevékenységével a Szolgáltatónak kárt okozhat. 
  • A Felhasználó teljes felelősséget vállal mindenféle tevékenységért, ami a felhasználói regisztrációs fiókjában vagy azon keresztül történik. Ha a Felhasználó tudomására jut a regisztrációs fiókjának bárminemű jogosulatlan használata, köteles a Szolgáltatót azonnal értesíteni.
  • A Szerződést a magyar jogszabályok szerint kell értelmezni és a Szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a magyar jog rendelkezései az irányadóak.
  • Amennyiben Szolgáltató a jelen ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.
  • A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései 2025.06.17 napjától visszavonásig, illetve a módosításának hatályba lépéséig maradnak hatályban. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató bármikor, indokolás nélkül jogosult a jelen ÁSZF feltételeit, valamint az ÁSZF mindenkori mellékleteit a jövőre nézve egyoldalúan módosítani, amely módosított ÁSZF-t a Szolgáltató a Honlapján elektronikus úton közzéteszi. A módosítások nem érintik a korábban megkötött Szerződéseket, azaz a módosításnak nincs visszaható hatálya.
  1. melléklet: Elállási-/Felmondási nyilatkozat-minta

 

Címzett:

GRAND FLY Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 

Postai cím: 4024 Debrecen, Vár utca 10.

E-mail cím: info@studiogrand.hu

Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):

Kelt: